Omogući Daikinu da nađe instalatera toplotne pumpe u tvojoj blizini
Naši ovlašćeni instalateri toplotnih pumpi stoje ti na raspolaganju

Dakle, odlučio si da je toplotna pumpa buduće rešenje za grejanje tvog doma. Sada je potrebno pronaći instalatera toplotne pumpe u tvojoj blizini, porazgovarati o projektu i dobiti ponudu cene. Daikin je ovde da ti pomogne. Jednostavno popuni naš obrazac i javiće ti se ovlašćeni instalater.
1. KORAK: POPUNI OBRAZAC
Popunjavanjem obrasca moći ćemo da te povežemo sa ovlašćenim instalaterom za tvoju novu toplotnu pumpu.
Molimo te da navedeš važne podatke o projektu:
- Navedi nam nekoliko podataka o svojoj postojećoj instalaciji centralnog grejanja.
- Objasni nam šta planiraš. Da li samo zamenjuješ svoju postojeću instalaciju centralnog grejanja? Planiraš li renoviranje? Ili gradiš novi dom?
- Možda već poznaješ neki Daikinov proizvod koji ti se čini pravim rešenjem. Slobodno nam reci koji te proizvod zanima.
Na osnovu tih informacija moći ćemo da te povežemo sa instalaterom toplotne pumpe za tvoj projekat.
2. KORAK: POVEZUJEMO TE SA OVLAŠĆENIM INSTALATEROM DAIKINOVIH TOPLOTNIH PUMPI U TVOJOJ BLIZINI
Odlično! Popunjavanjem obrasca učinjen je prvi korak ka grejanju i hlađenju tvog doma pomoću toplotne pumpe. Evo šta će se zatim dogoditi.
Najpre ćemo te povezati sa ovlašćenim instalaterom Daikinovih toplotnih pumpi u tvojoj blizini. Naši instalateri su iskusni u instaliranju Daikinovih proizvoda.
Instalatera toplotne pumpe ćemo izabrati na osnovu sledećih elemenata:
- Ovlašćen iskusan sertifikovan instalater za izabrani proizvod
- Govori tvojim jezikom
- Dostupan je za nove projekte
- Nalazi se u tvojoj blizini
- Ima najbolju ocenu na osnovu povratnih informacija
Za kontakt sa instalaterom biće potrebno nekoliko dana.
Jedan ili dva radna dana posle popunjavanja obrasca poslaćemo ti e-mailom kontakt informaciju najboljeg instalatera za tvoj projekat.
3. KORAK: INSTALATER TE KONTAKTIRA
Nekoliko dana po dobijanju imena instalatera, on će te kontaktirati i dogovoriti posetu na mestu instalacije. (Naravno, ako želiš, možeš i ti da se obratiš instalateru, po dobijanju njegovih podataka.)
4. KORAK: POSETA MESTU INSTALACIJE
Poseta mestu instalacije obezbeđuje da instalater toplotne pumpe razume sve potrebe i mogućnosti tvog doma. Na osnovu tih informacija moći ćemo da predložimo proizvod koji ti najviše odgovara.
Instalater će na licu mesta proveriti sledeće elemente:
Energetska efikasnost tvog doma. Koji su materijali upotrebljeni u tvom domu? Koliko je dobro izolovan? Koju vrstu zastakljenja imaš?
Tvoj postojeći sistem centralnog grejanja i potrebe. Kolika je veličina tvog doma? U koje prostorije je potrebno instalirati sisteme za hlađenje, grejanje i ventilaciju ili prečistače vazduha? Koliko grejnih elemenata (kao što su radijatori) imaš u svom domu? Kolika im je snaga?
Koji je tvoj životni stil? Koliko ljudi živi u tvom domu? Koliko si često kod kuće? Koja je željena temperatura u prostoriji? Koliko tople vode trošiš?
Praktične informacije za instalaciju toplotne pumpe. Ovlašćeni instalater će proveriti gde će da instalira spoljnu i unutrašnju jedinicu i gde će da postavi cevovod.
Ako imaš pitanja, poseta mestu instalacije je najbolja prilika da ih postaviš. Neka od pitanja koja ćeš možda želeti da postaviš su:
- Da li je toplotna pumpa pravi izbor za mene? Instalater može da ti pomogne tako što će u razgovoru o tvojim potrebama i očekivanjima, trenutnom sistemu i finansijskom aspektu zajedno sa tobom odlučiti da li je toplotna pumpa pravo rešenje.
- Koji tip toplotne pumpe je najpogodniji za moj dom? Instalater može da objasni različite vrste toplotnih pumpi i njihove troškove i postupke instalacije, kako bi pomogao da se odredi koja je opcija najbolja za tvoj projekat. To u principu može da uključi niskotemperaturnu ili visokotemperaturnu toplotnu pumpu vazduh-voda, geotermalnu toplotnu pumpu ili hibridni sistem.
- Da li su mi potrebni dodatni građevinski radovi da bi toplotna pumpa efikasno radila? Prilikom posete instalater može da predloži korake koji se mogu preduzeti za maksimalnu efikasnost toplotne pumpe, naročito ako se radi o starijoj zgradi. Ti koraci mogu biti izolacija potkrovlja ili zidova, zaštita od promaje ili ugradnja dvostrukog stakla na prozorima.
- Koji je kapacitet toplotne pumpe potreban? Da bi se mogla preporučiti toplotna pumpa kapaciteta koji odgovara tvojim potrebama, instalater će razmotriti veličinu stambenog prostora i mnoge druge elemente, uključujući njegovu starost i energetsku efikasnost. Time će se obezbediti da toplotna pumpa pruži baš ono što je tvom domu potrebno, ni više ni manje.
5. KORAK: PONUDA CENE
Ubrzo posle posete mesta instalacije, od instalatera toplotne pumpe ćete dobiti ponudu za odabrano rešenje.
Ponuda će sadržati sledeće:
- Cenu Daikinovog proizvoda: cenu spoljne jedinice, unutrašnje jedinice i kontrolera
- Cenu drugih materijala potrebnih za instalaciju: cevi i svih drugih delova potrebnih za ugradnju odabrane toplotne pumpe
- Cenu instalacije: rad koji je potreban za ugradnju toplotne pumpe
Pored toga, instalater može da ponudi ugovor o održavanju
Dobro je znati: možda ćete dobiti subvencije ili poreske olakšice.
Toplotne pumpe u većini država ispunjavaju uslove za subvencije ili poreske olakšice. Po dobijanju cene za odabranu ponudu, proveri lokalne stimulanse koji se primenjuju. Bila bi šteta da se ne iskoriste.
6. KORAK: INSTALACIJA TOPLOTNE PUMPE
Po prihvatanju ponude, jedino što treba da saznaš je datum kada ćemo doći da ugradimo tvoju novu toplotnu pumpu.
Savet: Naruči toplotnu pumpu što je ranije moguće. Naši ovlašćeni instalateri mogu stvarno imati puno posla, naročito ako se bliži zima. Instalacija same toplotne pumpe je vrlo brza: po pravilu je za instalaciju i puštanje u pogon toplotne pumpe potrebno jedan do dva dana.
U nastavku su navedeni koraci koje će ovlašćeni instalater po pravilu da izvede tokom instalacije spoljne jedinice sistema toplotne pumpe:
- Izbor najboljeg mesta: instalater će uzeti u obzir koliko je površina čvrsta i koliko prostora se nalazi oko jedinice
- Postavljanje jedinice: mora biti dobro učvršćena na potpuno ravnoj podlozi, idealno na blokovima, sa slobodnim prostorom na vrhu za održavanje
- Ugradnja odvoda: priključak za odvod omogućava instalateru pražnjenje spoljne jedinice
- Proširivanje završetaka cevi: kraj cevi se izreže, obradi i proširi upotrebom specijalnog alata
- Spajanje cevi rashladnog fluida: za spajanje upotrebljavaju navrtke za pričvršćivanje proširenih delova cevi
- Ispitivanje curenja gasa: po priključenju cevi, instalater provetrava jedinicu i proverava de li negde postoji curenje gasa
- Punjenje rashladnim fluidom: u Daikinovim toplotnim pumpama se po pravilu koristi rashladni fluid R-32, koja se puni u tekućem stanju kroz gasnu cev
- Povezivanje cevi za hlađenje: instalater koristi poseban alat za savijanje cevi i vodi računa da u cev ne prodru vlaga ili prašina
- Električno ožičenje: priključuje se napajanje i ugrađuje se FID sklopka i automatski strujni prekidač
- Probni rad i provera: instalater meri radni napon i ispituje rad sistema pri hlađenju i grejanju
7. KORAK: TOPLOTNA PUMPA JE SPREMNA ZA RAD
Sada možeš da uživaš u optimalnim temperaturama tokom cele godine, uz podršku Daikina kada god ti zatreba.
Čestitamo, sada si ponosni vlasnik toplotne pumpe! Za grejanje prostora ti više nisu potrebna fosilna goriva. Moderan način grejanja je stigao u tvoj dom.
Tvoje putovanje sa Daikinom ipak se ne završava ovde. Tu smo tokom celog životnog ciklusa tvoje toplotne pumpe, uz našu:
Platformu „Stand By Me”: „Stand By Me” je naša post-prodajna platforma jednostavna za upotrebu. Jednostavno klikni na link za registraciju proizvoda da bi mogao da vidiš informacije o svom proizvodu i uslugama koje su dostupne za produženje njegovog veka trajanja – i to sve na jednom mestu.
Nakon registracije, na platformi besplatno dobijaš šestomesečnu produženu garanciju. Možeš da istražiš naše pakete za održavanje i osiguraš najbolju uslugu. Takođe ćeš primati praktične podsetnike o datumu godišnjeg servisa.
Aplikaciju Onecta: Preuzmi punu kontrolu nad svojim sistemima za grejanje i hlađenje – bez obzira na to gde se nalaziš i na način koji ti najviše odgovara – uz našu aplikaciju Onecta.
Uz aplikaciju Onecta možeš da programiraš temperaturu, menjaš način rada i nadgledaš energetsku potrošnju jednostavnom aplikacijom na svom pametnom telefonu – ili putem servisa Alexa ili Google Home sa govornom kontrolom. Takođe možeš da kontrolišeš veći broj prostorija u više domova ili nadgledaš kvalitet spoljašnjeg vazduha i nivo polena. Sve što treba da učiniš je da instaliraš aplikaciju, podeliš pristup sa svojom porodicom i prijateljima, ako želiš, i sve će biti spremno za upotrebu.
Aplikaciju Onecta preuzmi ovde.
Paketi garancije: Kvalitet naših proizvoda je jedinstven, ali ako se u malo verovatnom slučaju ipak pojavi problem, nema mesta za veliku brigu. Svi naši proizvodi za domaćinstvo se isporučuju sa standardnom dvogodišnjom garancijom.
Ako registruješ svoj proizvod na platformi „Stand By Me” u navedenom roku, besplatno produžujemo garanciju.
Naši paketi dodatne garancije pokrivaju tvoje uređaje u periodu do 10 godina, zbog čega dugoročno ne moraš da brineš o kvarovima. Ako do kvara ipak dođe, otklonićemo ga.
Zato možeš da se opustiš i uživaš potpuno bezbrižno jer će svi tehnički problemi biti otklonjeni. Prilično dobra usluga, zar ne?
Popuni obrazac za stupanje u kontakt sa odgovarajućim instalaterom za tvoju novu toplotnu pumpu


Daikin sarađuje sa pouzdanim i sertifikovanim instalaterima u tvojoj blizini. Uvek smo tu da odgovorimo na tvoja pitanja. Ne ustručavaj se da nas kontaktiraš ukoliko su ti potrebne dodatne informacije ili pomoć.