Skip to main content

Posveti svom uređaju brigu koju zaslužuje sa jednim od naših prilagođenih paketa održavanja. Uštedi novac, produži vek trajanja uređaja i uživaj bez brige.

Otac i dete se igraju i uživaju u rashlađenom vazduhu

Bezbrižnost u svakom trenutku

Ikona štita sa sertifikatom

Pobrini se da sve radi na siguran način

Ikona stetoskopa

Uštedi na energiji i potencijalnim troškovima popravki

Ikona za kasicu-prasicu

Produži vek trajanja svoje opreme

Ikona sertifikata

Odaberi paket održavanja koji ti odgovara

Osnovni paket

Osnovni paket za tvoju opremu nudi godišnju proveru kako bi i tokom narednih godina ostala u vrhunskom stanju.

Žena u kancelariji

Preventivno održavanje

Godišnja provera uređaja i dodatno osiguranje za delove u slučaju kvara po isteku standardnog garantnog perioda.

Muškarac koristi Onecta aplikaciju

Bezbrižnost u svakom trenutku

Potpuna sigurnost u periodu do deset godina, uz punu zaštitu od svih troškova nastalih zbog grešaka u proizvodnji i drugih kvarova. Uključuje godišnju proveru u svrhu održavanja, delove u slučaju kvara po isteku standardnog garantnog perioda, trajanje radova i dolazak na lice mesta.

Srećna porodica u igri

Daljinski nadzor

Primeni besprekornu kontrolu i obezbedi potpuni duševni mir sa našom „Daikin Cloud Service Residential” alatkom za daljinsko nadgledanje. Doživi održavanje bez napora: u slučaju kvara, tvoj instalater može brzo da postavi dijagnozu i reši problem daljinski, ili da dođe na lice mesta sa potrebnim rezervnim delom za brzu popravku.

Želiš da saznaš više? Obrati se svom lokalnom Daikinovom instalateru odmah za detaljne informacije i otkrij budućnost bezbrižne komforne usluge.

Instalater ostvaruje podršku putem daljinskog nadgledanja

Više informacija

Kada kupiš Daikin jedinicu, instalater će ti predložiti zaključivanje ugovora o održavanju. Tvoj instalater ima 18 meseci vremena da ti ponudi taj ugovor o održavanju. Ako to ne učini tokom tog perioda, možeš da odeš na našu platformu Stand By Me i da tu kupiš ugovor o održavanju od Daikina.

Da. Ako vaš instalater nudi održavanje, možete da koristite njegove usluge za održavanje vaše jedinice.

Ako vaš instalater ne nudi održavanje, registrujte svoj proizvod na platformi Stand By Me i možete da kupite naše pakete za održavanje. Postoje različiti paketi zasnovani na potrebama kupaca. Nudimo nešto za svaku potrebu!

Preporučeni termin za godišnje održavanje potrebno je rezervisati kod instalatera, koji će proveriti ispravno funkcionisanje cele instalacije. Čak i ako je vaša toplotna pumpa još uvek pod garancijom, neophodno je proveriti njeno radno stanje kako biste obezbedili trajnost vaše instalacije. U nekim slučajevima, kvar ili očigledan izostanak održavanja mogu dovesti do poništenja garancije. Ako je sa Daikinom zaključen ugovor o održavanju, termin možete da rezervišete putem našeg onlajn kalendara ili kontaktirajući službu za pomoć.

Preporučujemo redovno održavanje filtera svaka dva meseca. Ovo garantuje performanse vaše jedinice i sprečava pregrevanje. Filterima možete jednostavno da pristupite i da ih očistite vodom – samo ne zaboravite da prvo isključite uređaj.

Muškarac i žena razgovaraju i smeju se

„Stand By Me” program

Obezbediti trajnu bezbrižnost nije nikada bilo jednostavnije. Jednostavno se registruj putem naše platforme „Stand By Me” i odaberi dodatne post-prodajne usluge u skladu sa svojim potrebama.