Skip to main content

Tu smo za pomoć na svakom koraku. Otkrij našu garanciju i praktičnu podršku.

Naše usluge

Daikin familija proizvoda

Garancija

Za bilo koji Daikinov uređaj uplati dodatno osiguranje u trajanju do 10 godina i budi bezbrižan uz stručnu pomoć, kad god ti zatreba.

Daikin familija proizvoda

Održavanje

Posveti svom uređaju brigu koju zaslužuje sa jednim od naših prilagođenih paketa održavanja. Uštedi novac, produži vek trajanja uređaja i uživaj bez brige.

Daikinova usluga „Stand By Me”

„Stand By Me” program

Sve što treba da znaš o svojim uređajima i našim post-prodajnim servisnim opcijama se nalazi na platformi kojoj možeš jednostavno da pristupiš. Naši stručnjaci će ti pružiti pomoć kada god ti zatreba.

Daikin aplikacije – povezani dom

Aplikacije i mogućnosti povezivanja

Naše jedinstvene aplikacije i platforme predviđene su da te vode na svakom koraku tvog putovanja sa Daikinom. Upravljaj svojim uređajima i pažljivo organizuj post-prodajnu podršku uvek kad ti je potrebna, jednim pritiskom na dugme.

Tehnička podrška na licu mesta

Tehnička podrška

Daikinovi proizvodi su napravljeni u skladu sa najvišim standardima, ali ako ti zatreba pomoć, naši serviseri ti uvek stoje na raspolaganju. Popravke na licu mesta se obavljaju za sve proizvode iz našeg asortimana.

Daikinova podrška – korisnička podrška

Naša partnerska mreža

Naša mreža pouzdanih, kvalifikovanih instalatera postavlja novi standard u pogledu profesionalnih i pouzdanih usluga instalacije koje prevazilaze očekivanja klijenta.

Želiš da saznaš više?

Više informacija

Da. Ako vaš instalater nudi održavanje, možete da koristite njegove usluge za održavanje vaše jedinice.

Kada kupiš Daikin jedinicu, instalater će ti predložiti zaključivanje ugovora o održavanju. Tvoj instalater ima 18 meseci vremena da ti ponudi taj ugovor o održavanju. Ako to ne učini tokom tog perioda, možeš da odeš na našu platformu Stand By Me i da tu kupiš ugovor o održavanju od Daikina.

Predlažemo da kontaktirate Daikin instalatera za sve željene intervencije. Ako ih ne nudi, obratite se lokalnoj Daikin kancelariji za više informacija.

Registracijom svoje jedinice, možete da pristupite informacijama o svom proizvodu i da čuvate informacije o garanciji i servisnom partneru onlajn. Konstantno nastojimo da poboljšamo usluge koje platforma Stand By Me pruža našim klijentima. Potrebne su nam vaše kontakt informacije i dodatne informacije o vašem proizvodu da bismo pružili visokokvalitetnu podršku i obezbedili bolju komunikaciju između vas i vašeg servisnog partnera.

Ako koristite Apple uređaj, idite u App Store ili dodirnite ikonu Google Play ako koristite Android. Jednostavno dodirnite „Pretraživanje” i upišite „Onecta” da biste pronašli aplikaciju, a zatim dodirnite ikonu da biste je preuzeli na svoj uređaj. Nakon što se instališe, otvorite aplikaciju Onecta i sve je spremno za početak rada.

Možete da registrujete svoj proizvod korišćenjem dugmeta za registraciju na web sajtu Stand By Me. Ovo otvara iskačući ekran gde možete da unesete imejl adresu i lozinku za svoj novi nalog, a zatim popunite preostale detalje na sledećim ekranima.

Kada se ovo uradi, na vaš nalog će biti poslata imejl poruka za validaciju. Kada potvrdite svoju imejl adresu klikom na vezu u imejlu, bićete preusmereni na Stand By Me da biste započeli registraciju za instalaciju.

Ako koristite opciju za prijavu na društvenim mrežama (Facebook, Linkedin, Twitter), nema potrebe da potvrđujete svoju imejl adresu, ali ćete morati da se prijavite kada završite tok registracije na iskačućim ekranima.

Ne možeš da pronađeš ono što ti je potrebno?