Skip to main content

Pokušavam da dodam jedinicu svom korisničkom nalogu, ali aplikacija se gasi. Šta da napravim?

U retkim slučajevima aplikacija neće moći da registruje vašu jedinicu i da je doda vašem korisničkom nalogu. U takvim slučajevima proverite sledeće tačke:

a. Proverite da li ste povezani sa internetom

b. Pokušajte ponovo

c. Ako problem nastavi da se pojavljuje, kontaktirajte instalatera ili Daikin servis

Ako ponovo pokušate da dodate jedinicu svom korisničkom nalogu, moguće je da će aplikacija da vam kaže da je ta jedinica „već dodata nekom drugom korisničkom nalogu“. Nemojte da brinete, to se nije zaista desilo u oblaku. Međutim, ipak ćete morati da prekinete vezu jedinice pre nego što ponovo pokušate da je dodate.

Ako nije dostupan primarni DNS server, mrežni prolaz neće moći da se poveže sa oblakom/internetom. Mrežni prolaz nikada neće da koristi sekundarni DNS server.

Ako koristite beta verziju ili neku drugu verzija koja se testira, pobrinite se za to da mrežni prolaz i aplikacija koriste istu Cloud platformu.

Pronađite dodatne informacije

Potrebna pomoć?

Pronađite dodatne informacije

Potrebna pomoć?

Pronađite dodatne informacije

Potrebna pomoć?

Potrebna pomoć?