KOLEKTIVNA ETIKA GRUPE DAIKIN EUROPE

Daikinova kolektivna etika predstavlja izraz elementarnih vrednosti i bazu za donošenje poslovnih odluka. Lična odgovornost i obaveza svakog člana grupe Daikin Europe je da poštuje visoke moralne i pravne standarde ponašanja kako na papiru tako i u ponašanju, bilo da je to propisano zakonom ili ne.

Postoji 12 ključnih elemenata Daikinove kolektivne etike:

  1. Obezbeđivanje usklađenosti sa pravnim propisima
  2. Ponuda bezbednih proizvoda i servisa visokog kvaliteta, uz predviđanje budućih potreba krajnjih korisnika.
  3. Vođenje poslovnih operacija zasnovanih na principima nepristrasne konkurencije
  4. Praksa nepristrasne nabavke zahvaljujući održavanju prijateljskih ali i izazovnih i konkurentskih odnosa sa snabdevačima
  5. Poštovanje intelektualnog vlasništva i tajnost zaštićenih podataka
  6. Objavljivanje informacija kompanije u pravo vreme i na pravi način
  7. Težnja da budemo firma sa minimalnim negativnim ekološkim uticajem
  8. Ostvarivanje bezbednosti naših operacija
  9. Kultivisanje dinamičkog radnog mesta koje podstiče ponos i entuzijazam svakog zaposlenog
  10. Zaštita imovine kompanije
  11. Umerenost prilikom razmene poslovnih poklona i trošenja na reprezentaciju
  12. Održavanje čvrstog stava prema protivpravnom, antisocijalnom i nemoralnom ponašanju.

Izveštavanje u slučaju neusklađenosti

Hvala vam za interesovanje koje ukazujete za program usklađenosti sa etikom i propisima firme Daikin Europe. Vaši komentari su značajni za nas i učinićemo sve da što pre odgovorimo na sva vaša pitanja. Mi smo posvećeni ostvarivanju otvorenog i poštenog okruženja u kome deoničari imaju pravo da postavljaju pitanja, da budu zainteresovani ili da nas informišu o mogućem kršenju naših poslovnih običaja.

 

Ines Bruggeman

Rukovodilac unutrašnje kontrole

Daikin Europe N.V.