Skip to main content

KOLEKTIVNA ETIKA GRUPE DAIKIN EUROPE

Daikinova kolektivna etika predstavlja izraz temeljnih vrednosti i bazu za donošenje poslovnih odluka. Lična odgovornost i obaveza svakog člana grupe Daikin Europe je da poštuje visoke moralne i pravne standarde ponašanja, kako na papiru tako i u stvarnosti, bilo da je to propisano zakonom ili ne.

Postoji 12 ključnih elemenata Daikinove kolektivne etike:

  1. Obezbeđivanje usklađenosti sa pravnim propisima
  2. Ponuda bezbednih proizvoda i servisa visokog kvaliteta, uz predviđanje budućih potreba krajnjih korisnika.
  3. Vođenje poslovnih operacija zasnovanih na principima nepristrasne konkurencije
  4. Praksa nepristrasne nabavke zahvaljujući održavanju prijateljskih ali i izazovnih i konkurentskih odnosa sa snabdevačima
  5. Poštovanje intelektualnog vlasništva i tajnost privatnih podataka
  6. Objavljivanje informacija o kompaniji u pravo vreme i na pravi način
  7. Težnja da budemo firma sa minimalnim negativnim ekološkim uticajem
  8. Ostvarivanje bezbednosti naših operacija
  9. Kultivisanje dinamičnog radnog mesta koje podstiče ponos i entuzijazam svakog zaposlenog
  10. Zaštita imovine kompanije
  11. Umerenost prilikom razmene poslovnih poklona i trošenja na reprezentaciju
  12. Održavanje čvrstog stava prema protivpravnom, antisocijalnom i nemoralnom ponašanju

Izveštavanje o neusklađenosti putem hotlajna

Hvala vam za interesovanje koje ukazujete za program usklađenosti sa etikom i propisima firme Daikin Europe.

Mi smo posvećeni ostvarivanju otvorenog i poštenog okruženja u kome zaposleni i saradnici imaju pravo da postavljaju pitanja, izražavaju zabrinutost ili da nas informišu o (eventualnom) kršenju naših poslovnih običaja.

Ako imate saznanja (ili sumnju) o kršenju naše kolektivne etike, možete (anonimno) da podnesete izveštaj o incidentu koristeći hotlajn. Angažovali smo kompaniju Navex Global da svakog dana tokom 24 sata prima vaše prijave onlajn ili telefonom, na jeziku koji vam odgovara.

Naša politika za uzbunjivanje objašnjava našu proceduru za obradu izveštaja, poverljivost, kao i način pridržavanja zakonu o zaštiti podataka, itd.

Vaši komentari su nam važni i na prijavljene incidente ćemo blagovremeno odgovoriti.

Corine Vyncke

Direktorka i vodeća pravnica

Daikin Europe N.V.

DENV će obraditi sve informacije dostavljene putem gore navedenog hotlajna, uključujući sve lične podatke, uz maksimalno poštovanje prava na privatnost svih pomenutih fizičkih lica, u skladu sa odredbom (EU) 2016/679 i svim njenim naknadnim izmenama i dopunama. DENV će naročito ograničiti obradu i čuvanje ličnih podataka na ono što je neophodno, čuvajući ih poverljivim i obavezujući se da će ih izbrisati/učiniti anonimnim ako njihova obrada više nije potrebna.

Pronađite dodatne informacije

Potrebna pomoć?

Pronađite dodatne informacije

Potrebna pomoć?

Pronađite dodatne informacije

Potrebna pomoć?

Potrebna pomoć?