

Daikin u Srbiji
Kompanija Heating&Cooling Expert je zvanični predstavnik i agent prodaje za DAIKIN AIRCONDITIONING CENTRAL EUROPE za teritorije Srbije i Crne Gore.
Delatnost
Osnovna delatnost kompanije je pružanje tehničke, logističke, prodajne i marketinške podrške ovlašćenim DAIKIN dilerima na tržištima na kojima posluje.
Pored toga, u okviru DAIKIN trening centra u Beogradu, kompanija Heating&Cooling Expert je odgovorna za obezbeđivanje kontinuirane edukacije svojim dilerima, projektantima i svima koji posluju u okviru KGH industrije, a dolaze u dodir sa DAIKIN proizvodima.
Vizija i misija
Vizija kompanije Heating&Cooling Expert je ostvarivanje liderske pozicije brenda DAIKIN na tržištima Srbije i Crne Gore. Vođeni jednim ciljem - da kvalitet ne bude privilegija, već dostupan svima – radićemo na zadovoljenju zahteva i potreba svakog potrošača, bilo da je reč o rezidencijalnom segmentu, komercijalnom ili industrijskom. Mi ne nudimo proizvod, mi obezbeđujemo rešenje.
Misija kompanije Heating&Cooling Expert je pozicioniranje brenda DAIKIN na tržištu kao simbol kvaliteta, sigurnosti i dugotrajnosti, koji zahvaljujući vrhunskim tehnologijama, obezbeđuje korisnicima optimalan komfor kada je reč o kontroli unutrašnje klime. Uz to, Heating&Cooling Expert teži da kontinuirano radi na podizanju svesti o važnosti korišćenja obnovljivih izvora, samim tim i energetske efikasnosti, vodeći, na taj način, računa i o očuvanju životne sredine.
Prodaja
Prodaja Daikin uređaja se vrši preko našeg maloprodajnog objekta Daikin Solution Store (proizvodi za rezidencijalne primene) i preko ovlašćene dilerske mreže.
Želiš da budeš deo tima u Beogradu?
Ukoliko među otvorenim radnim mestima vidiš neko za koje smatraš da imaš kvalifikacije, pošalji nam svoju prijavu.

Otvorene pozicije
U kompaniji Heating & Cooling Expert trenutno imamo otvorene konkurse za radna mesta:
Ukoliko ispunjavate uslove konkursa možete nam poslati prijavu na hr@hce.rs.
Brend Daikin
Vrednosti kojima se vodimo:
- Apsolutna pouzdanost - posvećenost ostvarivanju iskrenih poslovnih odnosa zasnovanih na poverenju, sa klijentima, kolegama, poslovnim partnerima i zajednicom.
- Preduzimljivo rukovođenje- posvećenost gradnji firme na osnovu ohrabrivanja i nagrađivanja inicijative i visokog profesionalnog kvaliteta svih zaposlenih.
- Skladni radni odnosi - posvećenost kreiranju radnog prostora u kome ćemo svi raditi zajedno sa predanošću da ostvarimo Daikinove ciljeve i izazove.
Korporativna društvena odgovornost (CSR)
Kao deo globalne grupe Daikin, težimo da budemo lider svetske klase u svim aspektima svog posla. Korporativna društvena odgovornost nije samo Daikinova dobronamerna inicijativa. Ona je ugrađena u srž naše kompanije i oblikuje kulturu naše korporacije. Naše osnovne, najveće vrednosti, filozofija grupe i priručnik o etici kompanije prikazuju načine kojima Daikin želi da vodi svoje poslovanje i preuzima svoju odgovornost, koju očekuje i od drugih.
Filozofija grupe
Daikinovo rukovodstvo je formulisalo jasnu filozofiju grupe koja oblikuje globalni način razmišljanja koji treba da prihvate svi zaposleni u Daikinu. Filozofije grupe Daikin daje moć svakom članu ove grupe da promoviše inovativne ideje i rešenja, da donosi odgovorne zaključke i odluke i da fleksibilno reaguje tokom obavljanja svog posla.
Etika kompanije
Daikinova kolektivna etika predstavlja izraz elementarnih vrednosti i bazu za donošenje poslovnih odluka. Lična odgovornost i obaveza svakog člana grupe Daikin Europe je da poštuje visoke moralne i pravne standarde ponašanja kako na papiru tako i u stvarnosti, bilo da je to propisano zakonom ili ne.
Organizacioni kvalitet
Tokom godina, Daikin Europe N.V. je postao čuven kao dobro organizovana i rukovođena kompanija, koja je u skladu sa svim evropskim proizvodnim standardima i koja vodi brigu o bezbednosti i dobrobiti svojih zaposlenih. Mi zadovoljavamo, ili čak prevazilazimo sve propise u vezi sa radnom snagom i njenim zdravljem i bezbednošću. Naši zaposleni su efikasno obučeni i pruža im se podrška na radnom mestu.
-
O namaPDF | 7.74MB