Skip to main content

Daikinov „Residential Cloud Service” za daljinsko nadgledanje pomaže instalaterima da vrše kontrolu

Brisel, 16. septembra 2024. godine – Daikin je pojačao onlajn podršku za kućne instalatere proširenjem „Daikin Cloud Service (DCS) Residential” alatki uključivanjem podržavanja toplotnih pumpi vazduh-vazduh i split jedinica. „Daikin Cloud Service Residential” oprema instalatere alatkama za daljinsko nadgledanje i kontrolu podešenosti korisničkih jedinica uvidom u niz parametara, što omogućava brzu dijagnozu i rešavanje problema.

„DCS Residential” – dizajniran za instalatere, pruža izvrsnu uslugu korisnicima

Podučavanje instalatera najboljim inovacijama, alatkama i uslugama je uvek bila centralna Daikinova misija. Osmišljene od strane Daikina, napredne mogućnosti daljinskog pristupa opremi koje nudi „Daikin Cloud Service Residential” omogućavaju instalaterima i inženjerima da rade sa bilo kog mesta. Oni su u stanju da budu u daljinskom kontaktu sa opremom, nadgledaju, podešavaju i kontrolišu sisteme 24/7 da obezbede pouzdan kućni komfor i optimizuju potrošnju energije. Onlajn pristup unapređuje proaktivnu analizu grešaka, i skraćuje vreme intervencije kroz bržu i efikasniju uslugu.

Nove funkcije i mogućnosti

Vodeći na putu daljinskog pristupa opremi, „DCS Residential” je dizajniran da poveća efikasnost kućnih usluga, dok se istovremeno bavi ključnim potrebama instalatera. Napredne funkcije pružaju podršku na tri načina:

  • Korisnička podešavanja - Mogućnost pristupa korisničkim kontrolama omogućava instalaterima da efikasno nadgledaju opremu i daljinski prilagođavaju podešenost kada je greška u radu nastala zbog toga, smanjujući potrebu odlaska u kućnu posetu.
  • Podešavanja na terenu - Kontrola nad širokim opsegom podešavanja na terenu takođe omogućava instalaterima da precizno izvedu napredna podešavanja. To na primer uključuje podešavanje kamina, rad Daikinove tehnologije „inteligentnog oka” i podešavanje ciljane sobne temperature.
  • Prikupljanje i analiza podataka - Pomoću 36 D provere tačaka podataka i mogućnošću pregleda istorije podataka do dva meseca, instalateri mogu neprekidno da prate kritične informacije sa stambenih jedinica. Nova funkcija prikazivanja sa novim grafičkim ekranom i dostupnost kodova grešaka pomaže da se uprosti analiza trenda i omogući brza identifikacija problema.
Porodica u dnevnoj sobi

Jasne koristi

„DCS Residential” nudi prednosti i za instalatere i za korisnike:

  • Manji problemi bez oštećenja proizvoda ili nekog dela, koji predstavljaju više od polovine poziva korisnika, mogu biti brzo rešeni daljinski, prilagođavanjem korisničkih podešavanja i podešavanja na terenu.
  • Kod kompleksnijih scenarija koji zahtevaju kućnu posetu, daljinsko nadgledanje omogućava planiranje unapred i naručivanje rezervnih delova. Time se povećava brzina usluge i najčešće eliminiše potreba za ponovnim posetama.
  • Smanjivanjem putovanja daljinsko nadgledanje oslobađa instalatere i povećava raspoloživi kapacitet instalacije. Time se stvara više mogućnosti da se identifikuju i pomognu novi korisnici.
  • Korisnici cene brzo izvršenje usluge i stručnu podršku koju omogućava „DCS Residential”. To pomaže na više načina: promovisanjem lojalnosti korisnika, izgradnjom jake reputacije i stvaranjem novih mogućnosti za naručivanje putem preporuka.
„DCS Residential” šema

Pregled prednosti Daikinove Cloud usluge „Cloud Service Residential”

Hiroshi Nishihara, generalni direktor - „Service & Solutions” u Daikin Europe

„Daikin Cloud Service Residential je dobro prihvaćen od strane instalatera i njihovih klijenata. To je suštinski deo podrške proizvodima koju pružamo i predstavlja našu ključnu prednost na tržištu. Radujemo se što možemo da proširimo asortiman naših proizvoda za primenu daljinskog nadgledanja, kako bismo pomogli domaćim instalaterima u upravljanju i razvoju svog poslovanja.”

Više detalja o kompaniji Daikin Europe N.V.

Grupa Daikin Europe je vodeći svetski snabdevač tehnologije grejanja, hlađenja, ventilacije, prečišćavanja vazduha i rashlade (HVAC-R) u Evropi, na Srednjem Istoku i u Africi (EMEA). Daikin dizajnira, proizvodi i nudi klijentima širok asortiman proizvoda, usluga održavanja i rešenja tipa „ključ u ruke”, za stambene, poslovne i industrijske svrhe. Trenutno, Daikin ima više od 13.800 zaposlenih u preko 59 filijala. Ima 14 proizvodnih pogona lociranih u EMEA zoni - Belgiji, Republici Češkoj, Nemačkoj, Italiji, Španiji, Austriji, Velikoj Britaniji, Turskoj, Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Sa sedištem u Ostendeu (Belgija) više od 50 godina, grupa Daikin Europe je podružnica svetske grupe Daikin Industries.

Detaljnije o kompaniji Daikin Industries Ltd.

Daikin industries je svetski lider u tehnologiji toplotnih pumpi, klimatizacije i prečišćavanja vazduha sa više od 98.000 zaposlenih. Osnovan u Osaki 1924. godine je jedini svetski proizvođač koji razvija i proizvodi HVAC-R opremu, kao i kompresore i rashladne fluide u sopstvenoj kompaniji. Daikin je izabran za jednu od 100 najinovativnijih kompanija na svetu od strane kompanija Clarivate (Velika Britanija) i LexisNexis (Sjedinjene Americke Države) koje su prepoznate po svom liderstvu u istraživanju tehnologija i patentima intelektualne svojine. U fiskalnoj 2023. godini Daikin je prijavio rekordne rezultate prodaje od 28 milijardi € (od 1. aprila 2023. do 31. marta 2024. godine).

Pročitajte više o tome na www.daikin.eu i www.daikin.com.

Daikin Europe N.V. kontakt za medije

Kevin Viader – e-pošta: viader.k@bxl.daikineurope.com

Odgovarajući dokumenti

Pronađite dodatne informacije

Potrebna pomoć?

Pronađite dodatne informacije

Potrebna pomoć?

Pronađite dodatne informacije

Potrebna pomoć?

Pronađite dodatne informacije

Potrebna pomoć?