

Naš pristup
Produžite životni vek opreme uz naša kompresorska rešenja, uključujući redovan servis (remont). Kao i kod svakog složenog sistema, periodične inspekcije i pravovremena zamena delova mogu produžiti vek trajanja Vaše opreme. Ovo je posebno važno kada su budžeti ograničeni ili neizvesni.
Identifikovanjem potencijalnih problema van sezone, pomažemo u sprečavanju skupih kvarova u vrhuncima sezone, čime se štede sati zastoja i potencijalno hiljade evra u hitnim popravkama.
Daikin preporučuje redovan servis kompresora nakon 40.000 radnih sati.
Naš sveobuhvatni pristup počinje sa Vašim Daikin servisnim stručnjacima za čilere. Svi naši stručnjaci dobijaju praktičnu obuku kako bi osigurali da Vaša oprema i dalje funkcioniše i podržava Vaše dugoročne ciljeve.
Šta je redovan servis?
Redovan servis ima za cilj vraćanje kompresora na njegove originalne performanse zamenom delova koji se koriste tokom rada remonta. Pošto je kompresor najvažniji deo ventila, fokus je na njegovom redovnom servisu. Međutim, u zavisnosti od uslova na terenu, mogu biti potreban servis i drugih delova.
Redovni servisi su ključni delovi dugoročne strategije održavanja Vašeg čilera. Oni obezbeđuju optimalne performanse, smanjuju rizik od neočekivanih kvarova i produžavaju životni vek trajanja opreme.
Kada je vreme za redovni servis?
Da bismo osigurali pouzdane performanse i smanjili mogućnost kvarova, preporučujemo sledeće programe održavanja:
- Svakih 40.000 radnih sati: Glavni remont kompresora, prema smernicama proizvođača
- Svakih 20.000 radnih sati: Manja remont vijaka
- Svakih 10.000 radnih sati: Vizuelna inspekcija sa zamenom ulja i filtera (osnovano na terenskom iskustvu)
Ovi proaktivni koraci su od suštinskog značaja za održavanje dugoročne efikasnosti i pouzdanosti.
Pošto su redovni servisi planirani, oni mogu biti zakazani van sezone kako bi se smanjio prekid rada tokom sezone.
Kako izvršiti generalni servis?
- Procena sistema
Tokom održavanja ili posebnih inspekcija, testiramo i procenjujemo performanse sistema. - Preporuka
Identifikujemo komponente koje mogu poboljšati performanse i produžiti vek trajanja jedinice. - Ggenerani servis
Generalni servis se vrši u našem radnom prostoru ili na terenu, u zavisnosti od uslova. - Izveštavanje
Dobijate kompletan pregled rada i nalaze nakon inspekcija.
Ako se kompresor pokvari pre održavanja, i dalje možemo pomoći. U tom slučaju, jedinica će biti poslata na fabričko popravku. Ako nemate rezervni čiler za zamenu, Daikin360 rešenja na zajam mogu održavati rad sistema dok se popravka ne završi.
Dobro je znati:
Svaki popravljeni kompresor dolazi sa fabričkom garancijom od 1 godine, što pruža mir kada je u pitanju Vaša HVAC oprema.

Benefiti kupca
Dodatna unapređenja
Iskoristite planirane servisne periode za nadogradnju Vašeg sistema. Pošto je jedinica već otvorena, uštedećete na radu, a određene nadogradnje mogu čak kvalifikovati Vašu opremu kao novu, amortizujuću imovinu.*
Opcije unapređenja obuhvataju:
- Unapređenje kontrolnih sistema
- Sistem novih ulja
- Nova identifikaciona pločica
- Farbanje čilera
- Nova elektronika
- Novi ležajevi za male i velike brzine
- Novi senzori
- Novi ventili za otpuštanje pritiska
*Molim Vas konsultujte se sa svojim sektorom Finansija
Saznajte više
-
Daikin360 - Optimise leafletPDF | 262.19KB